מ'ספטמבר' ל'אלול': בעלת תשובה משתפת בתהליך ההתקרבות

עניין משפחתי No Comments on מ'ספטמבר' ל'אלול': בעלת תשובה משתפת בתהליך ההתקרבות

גילת צ'רקסקי, בעלת תשובה ומורה לחסידות משתפת את מירי שניאורסון בתהליך ההתקרבות לקב"ה ובמיזם ה'מדרשיה הדיגיטלית' שזוכה להיענות מדהימה

צילום: דוד קליגר צילום: דוד קליגר
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גילת צ'רקסקי, בעלת תשובה ומורה לחסידות ב'מדרשיה הדיגיטלית', שוחחה היום (שלישי) עם מירי שניאורסון בתכנית "עניין משפחתי" על חודש הרחמים והסליחות.

"הרבה שנים זה היה עבורי סתם חודש 'ספטמבר', עד שהכרתי את 'אלול'", פותחת צ'רקסקי. "התחתנתי בתאריך ב' אלול ומבחינתי היום שבו התחתנתי זה היה יום החזרה בתשובה. קיבלנו על עצמנו אז להקים בית יהודי חסידי והיינו צריכים לעבור מאפס למאה. מלא לדעת כלום ל-להתחיל לתת סממנים של מי אנחנו באמת בבית. זה היה האלול שלנו".

"עם ישראל והקב"ה באלול זה כמו זוג שרוצה לחדש את הקשר", אומרת צ'רקסקי. "יש לנו כבני אדם נטיה טבעית להיתקע ולעשות מה שאנחנו מכירים אבל אז אנחנו לא זוכים להכיר את האינסוף שבנו".

היא סיפרה על ה'מדרשיה הדיגיטלית' בה היא מעבירה שיעורים: "זה מדהים. נכנסות כל בוקר מחדש 70 נשים והקבוצה שלנו כבר התקדמה למאמרי חסידות עמוקים ויש התלהבות והתגובות נפלאות. זה משנה חיים. מכניס חוויה של שמחה והתקדמות כל יום. יש כיוון לחיים וזה משהו אחר לגמרי".



0 תגובות